Levering/afhaling


Hoe gebeurt de levering ?

U kan kiezen voor:

  • levering op het u verkozen adres (thuisadres, kantoor, ...) door bpost. binnen belgië voorzien wij ook mogelijkheid tot levering in het door u gekozen afhaalpunt van bpost of levering in de bpost-pakjesautomaat (24u/24u - 7d/7d)
  • afhaling in de winkel te Sint-Truiden. u krijgt van ons bericht als uw bestelling klaarstaat om op te halen.

Wat zijn de verzendkosten ?

  • leveringen in belgië: gratis vanaf 50 €. indien aankoopbedrag < 50 €: 5 € verzendkosten (belgië) en 10 €

Wat zijn de levertijden ?

Voor leveringen binnen België proberen we de door de klant verkozen leveringsdatum, inclusief levering op zaterdag, te respecteren, uitgezonderd bij betalingen via bankoverschrijving, waarbij we pas tot verzending kunnen overgaan ten vroegste op de dag van ontvangst van de betaling op onze bankrekening.  Bovendien zijn we niet aansprakelijk indien de leveringstermijn overschreden wordt door toedoen van de vervoerder (bpost of partner in buitenland), evenmin bij verlies van de goederen of bij staking.

Wat gebeurt er als er bij levering niemand thuis is ?

Indien u niet thuis bent op het moment van levering, zal Bpost een briefje achterlaten.  U hebt 15 dagen tijd om het pakket te gaan afhalen in het postkantoor of postpunt dat op het afwezigheidsbericht is aangegeven.  U kunt aan een derde persoon vragen om de zending te gaan afhalen in het postkantoor of postpunt dat op het afwezigheidsbericht staat. Wie het pakket gaat afhalen moet het ingevulde en door de bestemmeling ondertekende afwezigheidsbericht meenemen.  Voor verdere vragen, waaronder de aanvraag van een tweede aanbieding van uw zending, kunt u de klantendienst van Bpost contacteren op het nummer 022 012345.